13 באפריל 2020

סיכום לאחר 5 שנים ו-6 חודשים - מרץ 2020

החודש היה חלש.
חשבון הפורקס נמחק לגמרי.
התנודות החזקות בחלק מצמדי המטבעות שנבעו ממשבר הקורונה העולמי, נתנו את אותותיהם גם בתיק שלי בתחילת החודש, ומחקו את ה-2000$ שנשארו שם.
חשבון ה-IRA הרוויח מעט.
החשבון האמריקאי הפסיד גם הוא, ואני נאלץ להוריד שם את הסיכון.
רק עכשיו התפניתי לכתוב את הבלוג, לאחר שמשבר הקורונה אילץ אותי לתמרן בין למידת בית של ילדה בכיתה ב', מציאת תעסוקה לילדה בגן, בישולים תמידיים ועבודה מהבית.

חשבון פורקס

כאמור, החודש היו תנודות חזקות שחיסלו לי את התיק בין לילה.
בסופו של דבר, עם כל המשיכות שלי מהתיק, עשיתי תשואה יפה...
עכשיו אני מתרכז במחקר של האסטרטגיה שתיארתי פה בפוסטים הקודמים:
הרצה של 10 חשבונות דמו במקביל.
בהמשך אצטרך להשקיע יותר במחקר, כדי לקבל תמונה יותר אמינה של האסטרטגיות והרובוטים שבחרתי.

זהו למעשה סופו של החשבון, ומהחודש הבא, אני נאלץ להפסיק לסקר אותו.
זו גם הפעם הראשונה שמחקתי תיק בחיי...מקווה שגם האחרונה.

בסוף חודש קודם, שווי החשבון היה 7134 ש"ח.
שווי החשבון נכון ל-1.3.20 הוא 0$ בקירוב.
כלומר, החשבון הפסיד החודש 7134 ש"ח, הפסד של 100%.

להלן תצלום החשבון נכון ל-1.4.20:


חשבון ה-IRA

מס' עסקאות שביצעתי בעזרת האיתותים של דניאל סונסינו, בשילוב עליית שער הדולר, השיאו רווחים נחמדים לחשבון החודש.

את החודש פתחתי עם 38,642 ש"ח. 
החשבון הרוויח החודש 1681 ש"ח, המהווים רווח של 4.35%.

להלן מצב החשבון נכון ל-1.4.20:

חשבון אמריקאי

בחשבון האמריקאי היו גם החודש הפסדים.

סדרת עסקאות כושלות שנעשו עם הרובוט, הביאו את החשבון להפסיד גם החודש.
בעקבות כך הקטנתי את הסיכון בחשבון, מה שיקטין גם רווח עתידי באחוזים, כי כשהסיכון קטן, גם הסיכוי קטן.

נכנסתי לתעודת סל ממונפת בשרט על המדדים, אבל הסתבר שהשוק חשב אחרת והחל להתאושש.
מעכשיו אתרכז רק בעסקאות עם כיוון המגמה ובמסחר האלגוריתמי.

בסוף חודש קודם, שווי החשבון היה 13,688 ש"ח.
שער הדולר נכון ל-1.4.20 הוא 3.556 ש"ח לדולר.
שווי החשבון נכון ל-1.4.20 הוא 2845$, שהם 10,117 ש"ח.
כלומר החשבון הפסיד החודש 3571 ש"ח, המהווים הפסד של 26.13%.

להלן תצלום החשבון נכון ל-1.4.20:

סה"כ

שווי התיק נכון ל-1.4.20 הוא:
0 ש"ח + 40,323 ש"ח + 10,117 ש"ח = 50,440 ש"ח.
שווי התיק בחודש שעבר היה 59,464 ש"ח.
התיק הפסיד החודש 9024 ש"ח המהווים הפסד של 15.18%.

התיק הגיע לשפל חדש....זה לא סוד שלא הולך לי בתקופה האחרונה.
בעיקר בפורקס ובמסחר האלגוריתמי.
מקווה שבקרוב המזל ישתנה. אני צריך יותר זמן כדי להתעסק עם האסטרטגיה בפורקס, ולמצוא עוד רובוטים שיכולים לעשות את העבודה, ולהתרכז במחקר. זה דורש זמן, אמצעי שאין לי הרבה ממנו כרגע, כי נגזר עליי לטפל ב2 ילדות קטנות ולעבוד במקביל, זה כשאני לבד בבית...לא פשוט בכלל, לכן, זה ייאלץ לחכות.

גרף תוצאות מסחר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה