6 באוקטובר 2014

אוטוטו מתחילים לסחור

אוקיי,
אז החשבון מסחר בארה"ב נפתח, וקיבלתי מייל שהכסף הופקד במהלך יום שישי האחרון.
מהר משציפיתי...באופן צפוי האמריקאים מאוד יעילים.
כשנכנסתי לחשבון מסתבר שההפקדה שלי של ה-$29,168 התקבלה,
אבל בחשבון יש סכום של $29,137.
טלפון לנציגי הברוקרים בארץ ולבנק, גרם לי להבין שהבנק המקבל (CITI BANK) לקח עמלה של $31(!!!)
על ההעברה, וזאת בנוסף על עמלת קניית מט"ח, ועמלת העברה לחו"ל שלקח לי הבנק בארץ.
יוצא שהעמלות המצטברות מגיעה לכמעט 500 ש"ח....שוד לאור היום.
יוצא שעדיף היה לי למשוך את הכסף מהבנק, ולהעביר אותו דרך בנק הדואר למשל,
היה יוצא הרבה יותר זול...
אבל במקום לבכות על חלב שנשפך, נקווה שהעסקאות הקרובות יפצו על ההפסד הזה.
להלן צילום מסך ראשוני של החשבון (מספר החשבון טושטש, מטעמי בטיחות...תצטרכן לסמוך עליי שזה החשבון שלי):

בנוסף, חשבון המסחר ה"אגרסיבי" שלי נפתח גם הוא, והחל מהיום, הוא מכיל 54,000 ש"ח.
להלן צילום מסך:


כאמור,
בחשבון ה"אגרסיבי" אחל לסחור רק בחודש הבא (אלא אם כן יקרו מהלכים ספציפיים, שיגרמו לי להתחיל כבר החודש),
שכן אני בונה פוזיציה מייד לאחר הפקיעה, ולא באמצע החודש.

בחשבון המסחר האמריקאי, אתחיל לסחור כבר היום, עם פתיחת השוק בארה"ב, כך שיהיו לי תוצאות ראשוניות של השיטה שלי כבר בסוף החודש, מקווה שחיוביות :-).

חשבון המסחר ב-IRA עדיין בתהליכי פתיחה, וזה ייקח כנראה עוד מספר ימים (בהתחשב בזה שיש חג השבוע ובשבוע הבא).
חשבון המסחר ה"סולידי" שלי, כרגע לא קיים. הצפי הוא לקבלת סכום נוסף מהדירה שמכרתי לקראת סוף החודש, ואז אוכל לפתוח חשבון מסחר נפרד לצורך זה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה